Mandag den 22. juni, kl. 9 blev de 10 første studenter udklækket på Gammel Hellerup Gymnasium. Hjertelig tillykke til Emilie Britten Jensen, Aksel Marius Lund Hansen, Alfred Emil Stigborg Kjeldsen, Valdemar Casparsen Frimodt, Alfa Christoffersen Ervik, Jemima Beatrice Nabagereka Kasirye, Annika Guldlov Broch, Ella Sophia Møller Formenti, Elise Søvndahl Kok ofg Johan Fauerholdt Hyldtoft.